Kjøp GoPro action-kamera? Anmeldelser handlings kameraer online

GoPro action-kamera er den første handlingen kamera som har blitt populært med allmennheten. Det er flere merker andre action kameraer på markedet, som ikke er dårligere i kvalitet og vurdering for GoPro. GoPro handlings kameraer er kjent for spektakulære bilder du kan gjøre det, under aktiviteter som sykling, kjøring, undervannsfilming, eller bare i hverdagen. GoPro Hero er den forbedrede serie GoPro. GoPro kameraene er generelt ansett som svært bra. GoPro handlings kameraene er små, støtsikkert, vanntett, og de leverer skarpe bilder. Fordi GoPro handlings kameraer var populære, er det allerede flere nye kameraer av dette merket utgitt med flere alternativer og forbedringer. Når Kresen GoPro Hero 3 er målt med nummer 8. GoPro Hero 4 selv med en 9.4. Også på medier nettsteder GoPro kameraet er faktisk overalt som meget bra.
Er GoPro handling kamera bedre enn andre action-kameraer?
GoPro action-kamera er ikke nødvendigvis bedre enn andre action kameraer. Så er bemerkelsesverdig godt vurderes:
  • Ricoh WG-M1.
  • Sony As30V og nyere modeller.
  • Denver AC-5000W FULL HD.

De EASYPIX handlings kameraer og Rollei handlings kameraer er på enkelte nettsteder er vurdert av kjøpere, og godt dømt.

Hva er et actionkamera?

Handling kameraene er også kalt handlings cams. De er små kompaktkameraer som er spesielt utviklet for bruk i mobile aktiviteter som alle typer idretter, og fra et vidvinkelposisjon. Handlingen kameraer kan på en hjelm, hode, sykkelstyret, eller for eksempel monteres på en selfiestick. Spesielt for utendørs skyting og utendørsidrett denne type kamera er ideelt, men GoPro er stadig for videoopptak som brukes i dagliglivet. For eksempel er GoPro actiecam støtsikkert og helt vanntett. Med fremragende bildestabilisering, har du mye mindre utsatt for en svimlende bilde. Videre, bildene er så skarp at den produserer veldig fin opptakene. Hvis du tar GoPro Hero eller et annet merke kamera for actionsport handlings kameraer bruk ville være egnet for:
  • mountainbike
  • Sykling generelt
  • ski
  • fjellklatring
  • snowboard
  • surf
  • dykking
  • Resten

Best testet av forbrukernes

Forbrukerne gjorde i 2013 flere test GoPro Hero3 +, Ricoh WG-M1 og i 2014 de også testet av GoPro Hero4. Disse testene viste at GoPro Hero har den beste bilde- og Ricoh WG-M1 generelt gjennomsnittlig total poengsum er litt høyere, men bare ikke i bildekvalitet. Spesielt i dagslys gjøre GoPro Hero kameraene meget vakre innspillinger, dette gjelder også for senere utgitt GoPro handlings kameraer som Gopo Hero 4. Bildene er meget skarpe og stabile.
Nilox F-60
Handlingen kamera Nilox F-60 ble testet i 2015 av computertotaal.nl og kom opp med fire av de fem poeng av bussen. Dette kameraet har en litt bredere vinkel enn GoPro Hero kameraene, nemlig 175 grader. Imidlertid er denne forskjellen ubetydelig. Tilbehør av Nilox ikke passer på GoPro kameraer. Nilox handlings kameraer har en fargeskjerm og fjernkontroll. Hva er skuffende er at kameraet ikke har Wifi, og ingen bildestabilisering. Dessuten er lydkvaliteten ikke er så god som GoPro kameraer.
Isaw A3 Extreme
Isaw handlings kameraer er koreansk kameraer. Isaw A3 Extreme er ganske populær. Isaw spesialisert i actionkameraer og leverer et vakkert kamera med en mindre vinkel enn GoPro, men bildekvaliteten er omtrent det samme. Objektivet er bra. Det er mange tilbehør som følger med dette kameraet, og pengene du sparer på den ekstra kostnaden. Det er en vanntett sak for dette i vannet, og også en ikke-vanntett hus for vanlig bruk. Isaw er kompatibel med GoPro-tilkoblinger. GoPro tilbehør kan derfor brukes til begge typer kameraer. På baksiden av kameraet fargen på 5 cm. Dette kan aktiveres og deaktiveres. Bildekvaliteten er meget god, takket være den innebygde Sony Exmor sensor. Isaw A3 Extreme i 2015 av computertotaal.nl vurderes også med fire av fem punkter.
Opplysninger
  • GoPro Hero4 Silver har gitt standard skjerm. GoPro kameraer leveres med vanntett sak og flere monteringsutstyr for å feste den til kameraet på en flat og en rund / konveks overflate. Andre monteringstilbehør kjøper løs. Den består av et stort spekter av filmproduksjon i de merkeligste steder, og fra egne posisjoner er mulig. Tenk om filming fra din hjelm, armen, et surfebrett eller en Drone, etcetera.
  • Nilox F-60 tilbehøret er ikke kompatibel med GoPro-tilkoblinger.
  • Isaw handlings kameraer: batteriet ikke varer lenge nok. Bildekvaliteten er dårlig og det er ingen bildestabilisering.
(0)