Austin Powers 2: The Spy Who spermet meg - Film omtale

Austin Powers 2: The Spy Who spermet meg nok en gang beviser at flat humor og sex-gjennomvåt mopper fulle hus kan tiltrekke. Hans forgjenger International Man of Mystery kanskje allerede umotivert og populære, er hans etterfølger gjør i alle disse områdene eventuelt enda bedre.

Austin Powers 2: The Spy Who spermet meg

Austin Powers 2: The Spy Who spermet meg er faktisk morsommere, raskere og skitnere enn den forrige filmen, og også mistet noe av sin originalitet. Filmen inneholder også et stort antall svake øyeblikk grunnet Myers 'overdrevet vekt på innredning og konstant lachsalvos, så plottet drives i et mørkt hjørne. På den positive siden fargerik parade av stjerner. Vi får se mer Rob Lowe blant annet en ung Robert Wagner prøver å sette seg ned og Seth Green er ganske morsomt som sønn av Dr. Onde som uitvecht tvister med sin far i Jerry Springer Show. I cameos ser vi inkluderer Willie Nelson, Woody Harrelson, Burt Bacharach og Tim Robins). Mike Myers selv tar ikke mindre enn tre roller på hans vegne: Austin Powers seg Dr. Evil og Fat Bastard.
Austin Powers 2: The Spy Who spermet meg begynner der den første sluttet, nemlig bryllupsnatten av Austin Powers og Vanessa. Etter noen minutter, ser det ut til at hans nye kone er en femmebot, en farlig robot som bestilt ham Dr. Evil må lage en kopp mindre. Men for å ikke mye tid sørge, vår Austin, fordi Dr. Evil er tilbake fra verdensrommet og har nefarious planer for ham. Faktisk har han utviklet en tidsmaskin som vil bringe ham tilbake til år 1969. I det året ble Austin frosset for å kjempe sin nemesis i fremtiden.
Dr. Evil tar muligheten til å bruke Austin Powers ?? mojo ?? å stjele. Vår helt finner seg forpliktet derfor også reise til fortiden for å være stolte igjen for winnnen seg selv. Der møter han den nidkjære CIA-agent Felicity Shagwell, spilt av Heather Graham. Shagwell betyr 'gode spretter, "et eksempel på de mange seksuelle vitser at filmen har å tilby. Austin: "Hvordan får jeg inn i de åletrange bukser, baby?" Felicity Shagwell: "Du kan begynne med å kjøpe meg en drink." Austin: "Du er ganske god på føttene, baby." Svar: "Jeg er enda bedre av min fot."
For resten, The Spy Who spermet Me bygger videre på de bedre øyeblikkene i International Man Of Mystery. Selv scenen hvor Austin Powers naken kjører gjennom bildet, men hans kjønnsorganene er hver dekket ved et uhell av noen rekvisitter, i denne filmen klar igjen. Filmen er fullstappet igjen over referanser å inkludere James Bond-filmene. Filmen begynner med en Star Wars-lignende åpning studiepoeng, med musikalsk tema fra Goldfinger nedenfor. Og du selv få bilder fra Independence Day. Men de fleste gags å være basert på de gamle OO7 filmer: i Frau Farbissina alle erkjenner selvsagt Ian Fleming Rosa Kleb, kommer lesbiske leiemorder fra From Russia With Love, og det er også noen referanser til Dr. Nei og On Her Majestys Secret Service. "Det ?? S knusende, baby!"

Info

• År: 1999
  • Spilletid: 95 min.